blir så trött

Okej, ibland vill jag bara trycka till vissa av er. Jag blir så extremt frustrerad.. Fine, klaga på min klädstil eller vad de nu är, men tror ni verkligen jag kommer ändra på mig genom att få anonyma komentarer? Att komentera anonymt är inprincip de töntigaste man kan göra! Kan inte folk förstå det någon gång?! Bara för att vissa av er tycker att jag te.x inte klär mig snyggt tänker jag då fan inte ändra på det. Jag trivs bra i mina kläder och jag älskar oftast det jag har på mig!

Och att jag borde sminka mig mindre "fjortisaktigt". Vad är de jag har som inte alla andra har? Lite vita läppar som sitter i en timma. EN TIMMA ungefär på hela dagen har jag de. Och att mitt hår är gult!? Det är för fasiken så vitt de kan bli! (speciellt efter gårdagens tvätt med silverchampo.) Kanske ser ut som de är lite gult på bilderna, men det är de inte. Jag blir så trött på vissa av er! Varför sitta och klaga på andra när man kan göra andra saker? Jag tänker ändå inte ändra på mig. Förstå det!

Ni andra (dem flesta) underbara läsare. Jag kan inte tacka er nog för att ni är så underbara.

Kommentarer
Postat av: a

du är så fin precis som du är min lilla hannis!

2008-11-08 @ 13:14:05
Postat av: Bea

du är så fantastiskt bra Hanna! ser fram emot en toppen kväll! ;D

2008-11-08 @ 13:26:26
Postat av: Sabina

Så jävla rätt!! Du är awesome ;)btw har du också svinballa kläder! :D

Men en liten fråga. Har du löshår? :)

2008-11-08 @ 13:34:21
Postat av: Martina

Jag känner dig inte, men du verkar vara som en sån tjej som är helt underbar när man väl känner dig, jag har följt din blogg ett tag nu, jag vet inte, men jag gillar din stil, den verkar så skön, enkel men ändå jätte snygg!! :) du klär i dom kläderna som du har på dig, jag tror att dom anonyma som komenterar är sådana personer som VILL klä sig som dig, men kan inte de, för att dom inte "passar" i kläderna, jag skulle typ kunna dö för att passa i såna kläder du har, :) men jag tycker du verkar vara en fantastisk människa, och fortsätt bara skita i komentarerna, dom är bara avundsjuka, och det är okej att få utbrott på dom eftersom dom bara beter sig patetiskt när dom komenterar anonymt.

Ha det bra, och fortsätt bara vara dig själv, för de vinner man med i längden! :)

2008-11-08 @ 15:28:04
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit i alla avundsjuka!

du är bra som du är <3

2008-11-08 @ 15:33:51
Postat av: hej

hej du ska INTE ändra på hur du är . men inte för att vara dum elr så men FÄRGA HÅRET öven fast det inte är gul. Vit på håret = fjortis, så skaffa brunt elr natuligt blont. ajja gör som du vill

2008-11-08 @ 15:44:24
Postat av: Anonym

Du har alltid så grymt fina kläder och du är så jäkla fin! Så skit i vad de anonyma tycker! Kan lova dig att de anonyma bara är grymt jävla avundsjuka på dig. Jättefin blogg för övrigt! :)

2008-11-08 @ 19:14:52
URL: http://www.angelicccca.blogspot.com
Postat av: amanda

hanna, du har jätte snygg klädstil! :) det har faktiskt hänt att jag gått och handlat en tröja och ett par byxor efter att jag sett dom på din dagens outfit. keep it up :) dom är bara avundsjuka!

2008-11-09 @ 11:38:00
Postat av: Lillen från lkpg

Hej hanna :) jag är en daglig läsare! jag tycker du e skit grym tjejen!!! du har snygg stil är jätte söt och du har jätte fin röst och du bryr dig inte om va alla andra säger, jag tror också du verkar va en jätte gullig och go tjej när man verkligen känner dig skit i vad alla andra säger du är GRYM :) puss&kram

2008-11-09 @ 22:25:28
URL: http://liilliissplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skiter åxå i vad andra tycker om min klädstil! Så läge jag gillar den =) OCH min pojkvän älskar min klädstil <3! Att folk sedan är svudsjuka kan dom ju inte rå för ;) .. U go girl!!

Kram

2008-11-09 @ 22:29:52
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0