bilder från dagen

Nyss kikat Grey's och druckit te. De satt fint i magen. Nu ska jag kolla på Huset fullt medan jag ska sova men innan dess tänkte jag slänga in lite bilder från dagen.

Imorgon har vi jobbig skoldag, men det fungerar säkert super med kära tvärS ändå så det gör ju faktiskt inget. Sen hoppas jag på att få träffa min kära pojke. Han är bäst. Slummra sött gott folk!


Andreas och August när vi hade våra djupa konversationer gällande partier.

Såhär "söta" vad jag och Emmy under passet ;)

möhöhööööö, vi är tuffa, jag och Emmsy

Söt då Martin, mu på dig!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmskii

häääninseeen!!! ta bort sista bilden DIRR (: pöss pådeej

2008-11-13 @ 18:10:36
Postat av: fia

min emmy , min hanna . <3

2008-11-13 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0