äntligen kan man andas

Så! Nu har jag lagt matteböckerna åt sidan för ett tag. Jag känner faktiskt att jag kan lite nu. Jag har iallafall ansträngt mig. Jag hatar att de måste vara en av de tre grundämnena, eftersom jag är så dålig på det. Som tur var är jag ju bra i de andra två.

Nu ska jag titta lite på tv och läsa lite i boken, och vem vet. Kanske ta ett bad? Tyvärr kommer bilderna i kommande inlägg bestå av bilder på mig, så ni have to hang out!


Mjukisar gjorde mitt plugg skönt ;)



Som sagt, bilder på mig, agaiiiiiin...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken ego-period du kommit in i !

2008-11-20 @ 21:18:47
Postat av: Anonym

vet du vad som kan lätta på spänningarna runt din mun ? ett leende :D

2008-11-20 @ 21:21:59
Postat av: sofie

vad använder du för läppglans på dina bilder där ? ;p

2008-11-20 @ 22:25:23
Postat av: Hanna

ja visst har jag! kan bero på att jag inte har kamera ;) och svar till andra anonym, kolla senaste inlägget, tom TRE leenden! Och till sofia, det heter glam shine 6, jätte fint och bra är det!

2008-11-21 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0