valborg

Hey vilken rolig människa jag är som inte har några bilder som ni kan få kika på ifrån i gårkväll ;) Ja, vet ni vad. Ni får inga! I viket fall som helst så blev kvällen riktigt trevlig måste jag säga. Började med att vi var hos Nath. Jag, Nath, Poltan, Frida, Denise, Jocke, Linus och Tomas. Det blev att grilla, äta gott, sjunga kareoke o.s.v Riktigt najs iaf! Väldigt mycket skratt vill jag lova. Blev stångebro senare mot kvällen vilket också var väldigt trevligt! Sen mot natten for vi till kebabbaren för att käka och sen drog jag och Julia hem till min pappa och sov här. Vi är bäst. Rätt så bäst.

Vaknade upp av en Julia som slängde sig över mig runt 12. Hon hade vart uppe sen 10 kanske och hade jätte tråkigt eftersom att det inte fanns något att göra. Hon hade tittat på myrornas krig på tv i två timmar eftersom hon inte fattade tv;n, den iq befriande ungen. Så hon väckte mig till slut och jag drömde nog världens läskigaste dröm. Jag drömde att hon blev våldtagen och trodde verkligen att det var sant när jag vakande. Det var hemskt! Haha. Sen kom Frida och Fia och vi åt nyss lite mat och så kollar vi på film. Natti är också påväg hit så det blir trevligt. Senare mot kvällen ska jag leka med Nath, Petter och Martin. En trevlig dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va tråkigt att ine se några bidler!

2008-05-01 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0