utklädda på stan

Tack för all hjälp om låtar! Jag uppskattar det jätte mycket. Har redan fastnat för ett par av dem. Men om ni vet någon mer, fortsätt att skriva ner! Snabba låtar också :) Tack så mycket i alla fall!

Gårdagen blev helt jäkla underbar måste jag säga. Jag satt hemma hos Nath i tre timmar ensam och tittade igenom alla låtar ni gett till förslag, åt mat, sjöng och lite allt möjligt. Det var faktiskt kul! Hahha. Men i vilket fall som helst så kom dem ju hem till slut. Julia, Nath, Frida och Annie. Vi fick knäppaste idén. Vissa av er kanske tycker att det låter helt sjukt, men vi var tvugna att göra något kul! Vi tog Nattis utklädningkläder. Natti var en gammal tant (den roligaste tant jag någonsin träffat på) Annie var en flygande skölpadda, jag var pippi och Julia var någon flamingotjej eller något liknande. Helt sjuka såg vi ut i alla fall. Men vi bestämde oss för att gå ut. Så gick omkring där runt stan på en fredag kväll helt nyktra och utklädda. Gick in på mack os.v. Vi fick oss himla många skratt vill jag lova! Så får se bilder och video klipp sen. Om vi nu vågar lägga ut. Men nu ska jag käka frulle med dem andra, Natti har bakat bröd. Mums! Sen blir det troligen att fara till Petter. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bestämt dig för någon? :)

2008-05-04 @ 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0