tisdag

God eftermiddag alla!
Dagen började lite knapert. Det var en riktig plåga att gå upp ur sängen vill jag lova. Jag skulle bara velat ligga kvar hela dagen, som alla andra dagar vill säga. Tog mig i alla fall till skolan och skoldagen blev riktigt bra till slut. Bra lektioner os.v.

Nu sitter jag och tattar min lillasysters dator. Jag blir lite bitter på mig själv för att jag inte lämnat in min trasiga än, och det var ett tag sen den gick sönder. Får väl fixa det snart. Annars gör jag inte så mycket, kikar runt lite och äter mellanmål. Vid 7 åker jag till Petter och spenderar min kväll där. Mys!

Nu ska jag plugga lite, Carros och min redovisning ska bli riktigt bra!

image436
Värme, kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: amanda

du har en jätte häftig och snygg klädstil, verkligen ..

2008-05-14 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0