that's all you have to spare

Sådär ja! Då ska man börja kika på Girlicious, även fast jag borde plugga. Men nej, jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Vi får se sen hur kul det blir när jag kommer hem med ett stort ig. Ja, ungefär så kommer det bli. Jag måste kämpa för att få g förstår ni. Ack Hanna!

Iaf, nu sitter jag här och är jätte peppad för annat! Det är härligt att man kan peppa med ngn annan. Taggad som in i tusan :) Imorgon blir det väl att plugga, som vanligt kanske jag ska säga? Mina vardagar är ju bara för roliga!

image468
Sen måste jag ju bara nämna att den tjejen, min bulle har kommit med i en dansgrupp. En grym en! Inte för att jag vet så mycket om dans men jag har ju sett några av dem i gruppen dansa och dem är sjukt bra och det vet jag, likaså Julia! Och det här är grymt. Bullen är grym!

image469
När jag ändå klistrade in bilden ovanför så passar jag på att lägga in den här med. Jag såg den och massa fina minnen dök upp. Första dagen i 9;an. Vad skulle jag göra utan er? Ni betyder så mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: juliar

tack hannsen :) jag blir mycket lycklig! ÄLSKAR DIG! <3

2008-05-22 @ 15:50:28
Postat av: JONNA

din blogg blir verkligen bara tråkigare och tråkigare...

2008-05-28 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0