sunny-carro dag

Idag har dagen flutit på helt super! Eller nästan i alla fall. Vi började med idrott klockan 8 på morgonen idag. Ingen visste vad vi skulle göra och sen helt plötsligt säger vår lärare "Ni ska springa 5.2 km". Hej och hå vad alla blev glada! (..) Klockan 8 på morgonen. Man hade ju knappt hunnit vakna eller hunnit förbereda sig mentalt. Ialla fall, det var lite utav en plåga. Men efteråt, då kändes det bara bra!

Annars flöt skoldagen på. Jag och Carro har verkligen de bästa projektet inför Asien. Ni skulle bara veta! Riktiga idéare helt enkelt. Det kommer i alla fall bli så sjukt bra. Om vi nu lyckas. Antingen blir det hiss eller diss. Vi låter tiden gå, sen får vi avgöra. Jag höjer tummen för det första. Jag är redan så pepp att jag kikar runt på internet och planerar inför vår lektion i morgon. Förväntalsfull är jag, ska bli så kul! Jag börjar nog bli sjuk.. i huvet.
Efter skolan åkte jag och Carro hem till henne. Vi skulle plugga kemi. Gick sådär, pluggade inte så mycket. Men jag lärde mig ändå rätt mycket under den lilla tiden. Men det blev istället att vi åkte ner till ICA för att köpa glassar! Sen satt vi och stekte i solen, till och med så man fick märken. Gick i bikini och barfota. Äntligen!

Nu är jag hemma, sjunger lite och pluggar kemi samtidigt. Har laddat hem nya gossip girl, wihu! Och en annan film, så nu blir det att kika det ikväll. Puss på er!

   
Osminkade ;d Men solen, puss på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0