suddenly everything changed

Godeftermiddag mina vänner!
Har fullt upp med att plugga kemi. Det är inte så jätte peppt, men måste man så måste man. Ibland känns det bara så skönt att veta att man bara behöver kämpa pyttelite till i skolan inför det sista, sen kan man pusta ut. Men egentligen, när jag tänker ett snäpp längre så kämpar jag hellre med min klass än att slutar. Jag får ångest så fort jag tänker på att vi inte snart kommer gå i samma klass längre. Det är så sjukt hur nära varandra vi kommit under dessa år. Fan vad jag älskar dem!

Iallafall, efter skolan åkte jag och Carro ner till stan. Den jäkeln som gick i shorts och har dem benen. Jag skulle kunna döda för dem. Man blir ju inte lite avis när hon går där. Lyllos henne! :) Sen åkte jag hem, började plugga kemi och nu sitter jag här en snabbis. Ikväll blir det kanske ut och springa eller plugga om jag måste. Får se vart världen vänder. Sen ska jag sjunga och sedan kika på DH och american idol! Ha en fin dag, uppdaterar senare :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ska du börja sen då Hanna?:)

2008-05-06 @ 19:50:28
URL: http://jenype.blogg.se
Postat av: Hanna

sam tvärS, katedral :) vad ska du börja? :D

2008-05-06 @ 20:21:34
Postat av: Jenny

Jaha, vad kul! :D Jag ska gå sam ekonomi på katedral, så vi lär väl se varandra lite oftare än vad vi gör nu (a) Kommer ihåg i sexan när våran mentor trodde att vi känt varandra hela livet, haha, det var tider.

2008-05-07 @ 10:50:19
URL: http://jenype.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0