snart så

Och det härliga vädret fortätter! Är det inte underbart? Jo, visst är de det. Min dag ser tyvärr inte vidare bra ut. Ingen sol för mig alltså. Måste plugga till kemiprovet i morgon och bilogin på måndag. Tyvärr måste jag anstränga mig för att behålla mina VG;n så jag måste alltså lägga ner jobb på det. Känns onödigt att bli sänkt nu. Men gu vad jag längtar till att få slippa såhär mycket NO och bara få fukusera och arbeta med det jag är bra på och tycker om! Den dagen kommer. Men tills dess måste jag kämpa, lite till. Usch. Har i alla fall laddat hem lite filmer som jag ska titta på ikväll efter mitt pluggande. Längtar redan efter det. Men men, livet är tufft! Nu måste jag kila igen till mina böcker, dem väntar på mig. Puss och kram!

image413
idag efter skolan blev det hårdträning inför lite musiksaker. Erik och Virre!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska du för linje på gymnasiet :) ?

2008-05-08 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0