skoshopping

Det känns så skönt nu att man bara kan pusta ut! Ingenting kvar i skolan och alla lektioner börjar bli sjukt slappa. Jag längtar så mycket tills avslutningen att jag redan börjat planera precis hur jag ska se ut, vilket smink och precis hur håret ska vara. Jag hoppas att jag inte är ensam om det? (a) Fastän det kommer bli riktigt tråkigt att sluta i världens bästa klass. Vet ni vad? Härom veckan sjöng vi skolavslutningssången graduation song tsm i musiken och mer en häften av klassen grät. Ja usch vad sorgligt! Och nu i veckan håller vi tal och alla håller nästan om klassen, vilken super-klass vi är. Kära klass 9b.

Iaf, igår fick mamma helt plöstligt för sig att åka och köpa skor med oss och vi tackade inte nej vill jag lova, så vi kom hem inhandlades med dessa;

två gladiatorskor (ena till mig och andra till Julia) sen några vanliga ballerina skor med snörning runt ankeln, ett par vanliga svarta och sen mina avslutningsskor. Jag älskar dem! Leopard innuti kanske inte var så snyggt men när man har på sig dem, jaa ni, jag älskar dem då!

Kommentarer
Postat av: lisa :)

vart är gladiatorsandalerna ifrån?

2008-05-28 @ 17:00:33
Postat av: sara

nu måste du berätta var du har köpt alla skorna oxå! =)

2008-05-28 @ 18:42:25
Postat av: emma

vore tacksam om svarade till min blogg. är verkligen jätte snällt isåfall (a) vart har du köpt gladiatorskorna? riktigt snygga

2008-05-28 @ 19:08:17
URL: http://hundrafyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt är från skopunkten ;)

2008-05-29 @ 15:33:01
Postat av: Anonym

hur mycke kostar gladiator skorna?:D:D ÄLSKAR DOM!(L)

2008-06-26 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0