nu börjas det igen

Och då har hurtbullen Hanna vart ute och sprungit! Fick lite ångest i går när vi sprang på gympan hur otroligt trött jag blev, så nu börjas det igen. Och jag som hatar att springa. Men på senaste tiden har det bara blivit allt roligare. Det gäller mest att gå in med rätt inställning. Det hänger på det. I alla fall för min del. Härligt var det i alla fall! Åt en nyttig måltid och nu börjar jag om på nytt igen med min "diet".

Nu ska jag plugga det sista i kemin. Jag hatar NO. Jag hatar kemi. Men livet är tufft och jag måste göra provet. Jag får bita ihop och försöka skrapa ihop ett VG. Sen på kvällen är det innebandy-turnering i skolan. Mina kära klasskamrater rent ut sagt tvingade mig att vara med. Jag hatar innebandy. (värst vad jag hatar saker nu ;p) men jag får väl ställa upp för dem. Även fast jag näst intill har vägrat. Det blir nog kul i vilket fall som helst. Som jag sa, allt hänger på inställningen.

Nu ska jag plugga sen kika OTH för jag kan gå upp så sent som halv 10 i morgon. 20 min att göra sig iordning på. Men hey, mer behöver jag inte, orkar aldrig göra mig iordning till skolan. Godnatt kära vänner!

image416
Dea, innebandyproffset själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0