nattinnebandy

Hej kära läsare!
Jag ursäktar mig så mycket för min dåliga uppdatering, nämligen ingen idag. Orsaken är att jag endast vart hemma i ca en halvtimma och då hade väldigt bråttom. Kemiprovet gick okej idag, får se vart jag landar. Hade även NP i spanska, vilket jag suger på. Men det gick förvånansvärt bra! Hon berömde mig och Carro hela tiden, kändes utmärkt!
Efter skolan gick jag på stan med Carro, Bullen och Kakis. Vi letade efter bikini och åt glass! Hittade äntligen en nu, så som jag letat och nu den perfekta. Blir nog jätte bra och skitsnyggt när man är brun. Sen blev det hem en jätte snabbis och sen tillbaka till skolan vid 7 för nattinnebandy. Åkte dock ut rätt tidigt, orättvist, vi skulle vart kvar mycket längre! Men men. En trevlig kväll blev det allt. Kom hem för ca 10 min sen, orkade inte stanna till tre när vi ändå åkt ut. Killarna är fortfarande med i leken och spelar semi tror jag. jag håller alla tummar jag har för dem här hemma! Men nu ska jag sova, annars ramlar jag väl ur sängen snart. Sov så gott!

image417
LOOOOVVVEEEEEE IT!

Kommentarer
Postat av: Emms

Sådan har jag kollat på i rosa på Gina, skitsnygg ju! :)

2008-05-10 @ 23:09:06
URL: http://hej.blogg.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt den sötnos :D

2008-05-14 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0