lördag

Och då är Hanna och Julia i full gång med att laga mat, åter igen. Det är något lite knepigt med oss och alla våra vänninor. Jag menar, varenda gång vi ska laga mat blir det kycklingfilé med pommes och bearnésås. Varenda gång. Det är sjukt. Men även så sjukt gott. Så nu är vi i full rulle igen. Mums säger jag bara!

Idag har vi lekt hemma hos mig, så skönt att vara ensam. Nattan har också vart här och vi har solat och lite så. Nu har jag bränt mig, fy sjutton vad mitt bröst svider. Sen har vi bara slappat, kollat film och så. Nu som sagt lagar vi mat och sen ska snuttan dra hem vid halv 12 och frammåt midnatt kommer väl min käre pojkvän hem hit. Efter fest. Han har fått sovplats. Snäll jag är. Snäll flickvän.

Nu ska vi äta! hej då snuttisar

image449
inlägget har inget med bilden att göra, men den var bara gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0