in the middle of something

Då har jag nyss vart ute och sprungit. Känns jätte bra! Börjar få lite kläm på det nu ialla fall. Lite. Jag ska fortsätta, låta det ta sin tid, men min kondis ska komma tillbaka. Känns i alla fall jätte bra nu.

Just nu sitter jag ute på balkongen. Det är fortfarande varmt ute så man kan sitta i en tunn pyjmas, vilket jag gör. I morgon börjar jag sent för att jag ska sjunga på en begravning vid 11. Så jag börjar skolan efter lunch. Det är aldrig riktigt "kul" att sjunga på begravningar. Annars älskar jag ju det mer än något annat i världen. Men att se folk gråta så värst som man gör på begravingar gör det svårt och jobbigt att sjunga. Men dem ville att jag skulle sjunga, då är det självklart att jag gör det. Ska sjunga Gabriellas sång, den kan jag ju redan riktigt bra så jag har inte behövt träna alls mycket, känns jätte bra. Är väldigt säker i den låten, så det blir nog bra till slut.

image430  image431
De två gånger jag sjungit gabriellas sång förrut. I skolan och på Konfirmationen.


På tal om något helt annat så gick jag in till min lillsysters rum i går och såg en bok som jag täntke att jag kunde läsa lite av när jag solade. Det var en sån här "7-an bok" Lite barnslig och så. Men den visade sig vara riktigt bra! Dock lite små töntig men jag kunde inte slita mig! 250 sidor läste jag på 1,5 dag, så så bra var den. Den tycker jag ni borde läsa. Om ni är som mig vill säga. Tycker om romantiska böcker och inte läskiga deckare. Den var ruggigt bra, även fast det var en "7-an bok"! Haha. Jag tipsar den, starkt.
image429

Kommentarer
Postat av: julir

haha, jo den har jag med läst i 6an!

2008-05-11 @ 22:51:43
Postat av: maria

haha jag har läst både den där boken och klassresan den som var innan , dom är as bra men den sista är så jävla sorglig :( haha jag är en riktig fjolla !

2008-05-12 @ 16:18:41
Postat av: emelie vårdstedt

har redan läst den & jag håller med, den är sjukt braa!!

2008-05-12 @ 17:41:21
Postat av: Anonym

den där boken är ju grym

2008-05-12 @ 19:31:24
Postat av: melonnis

hoppas att det gick bra i dag hannisen på begravningen :)

2008-05-12 @ 20:53:12
Postat av: Anonym

jag har läst en typ 4 ggr, äslakr den XD

2008-05-13 @ 16:22:09
Postat av: Hanna

Ja , den är faktiskt ruggigt bra! :D

2008-05-13 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0