hos p

Jaha, då sitter man hos Petter då. Han kikar på Bond filmen men den är inget för mig så jag satte mig här istället. Ska väl kanske titta lite om jag får lust. Sen vet jag inte vad som händer och fötter. Klockan är rätt så mycket så vi tar nog det bara lugnt. Btw, vi kikade faktiskt på körslaget idag med, Brolle säger jag bara, Brolle. Jävlar vilken kille! Snygg som saten och talang full från topp till tå! Hejaheja :)

I morgon ska jag plugga och träffa Jakob tror jag! Ha en fin kväll, nu ska jag gå till min snögging.

image376
Tittade igenom hans gamla bilder lite. Hittade bland annat den här och massa gamla bilder från när vi var tillsammans förrut. Men kolla här vilken gulleplutt! Och hans hår.. Jag saknar hans hår. Den jävlen har snaggat sig. Buhu ;(


Kommentarer
Postat av: Anonym

var tillsammans förut? är ni inte ihop längre? ;o

2008-05-04 @ 14:38:18
Postat av: Hanna

jo det är vi ;P men vi har vart tsm en gång innan, för lite mer än ett år sen ;P

2008-05-04 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0