härligt väder

Godmorgon!
Vaknade alldeless nyss. Får se vad som händer idag, inga planer än, men det finns alltid ngt att göra så det blir väl något bra tillslut. Funderar på att gå ut och sola, skulle vara alldeless underbart! Men läget hos pappa är inte vidare bra för solning. Vi har dock ett härligt berg utanför, men det känns lite pinsamt att ligga där själv. Jag får försöka ta med mig lillasyster kanske. Ska också plugga lite, bilogiprov på måndag. Vi har hur mycket som helst nu, absolut inget roligt.

Aja, hoppas ni får en bra dag! Nu ska jag gå ut i solen med min nya bikibi och käka frulle.

image419

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din lillasyster också bilddagbok / blogg så man kan kika lite :D

2008-05-11 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0