fredag

Ännu en dag. En fredag, den borde vara bra. Jag och Nath ska få den bra. Ni förstår, jag bor här hos henne nu. Hennes föräldrar är inte hemma eftersom att dem är på vårat sommarställe på Öland och kommer inte hem förrns på söndag. Rätt najs, så vi har huset för oss själva! :)

Vaknade för ett litet tag sen bara. Väcktes av min telefon och en förkyld Petter. Min syster tvingade mig upp för att lämna henne ett par skor. Till min lycka berättade hon om en tröja vi försökt leta efter länge som hon hade hittat second hand, perfekt, elr hur? Billigt och snyggt! Ska hem och testa den sen. Ska även hem för att posta ett par brev och så. Sen ska vi gå på stan en pytte stund, har ett par saker vi ska inhandla. Sen ska vi fara hem till Nattan igen, då bara jag och hon. Ska ha trevligt ett tag innan hon bär av till avslutningsfest men då är jag kvar hos henne och har mig, sen kommer väl hon hem någon gång där fram emot kvällen! Men det blir najs, har faktiskt en massa jag måste fixa med.

Men nu ska vi till stan, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0