en perfekt kväll

I går. Jag blir så glad bara jag tänker på igår. Hela klassen samlad hos Andréa. Det var nog en av de allra bästa dagarna tillsammans och vi har haft riktigt bra dagar tillsammans så i går var stort. Åh, man älskar varenda kotte! Det var to.m folk som tårades av hur kul vi hade. Jag vet att jag tjatar lite mycket om klassen kanske. Men kära nån vad den är oslagbar! Vi har bästa klassen och vi kommer aldrig någonsin få en lika bra klass igen. I går var perfekt, helt jäkla perfekt. Vi badade pool, jacuzzi, åt grillat, spelade tennis, spelade fotboll, hoppade studsmatta, lekte med hunden och sen mot slutet av kvällen gick vi ner längst ner på Andréas tomt (den är nämligen sjukt stor, hon bor på ett slott ungefär ;d) och lade ut massor filtar som hela klassen fick plats på och åt chips och några rökte vattenpipa och sen pratade vi massor och körde "jag har aldrig". Sen var det dags att gå, vilket alla deppade ihop lite för måste jag nog påstå. Men en värd kväll utan dess like! KLASS 9B, FÖRALLTID!


Katrin, jag, Johan, Amanda, Michelle och Carro. Några blev iputtade med kläder ;)

Johan och Alex i full gång med mat.
 
Sötnosar! Amanda, Johan, Michelle och Carro.

Jonathan och Julia. Jonathan var lite kär i Deas hund måste jag säga. Haha. Söta!

Bästa vädret hade vi och Jonathan och Jacob var på g på tennisplanen!

Här ligger hela klassen på massa filtar och har mys. Sång med gitarr och massa prat. Victor, jag och Jontis.

Kommer mer bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att se någon som har en tät klasshållning

2008-06-02 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0