det är faktiskt söndag

Nu börjar min familj rulla in, sakta men säkert. Nyss kom lillebror och sen kom pappa från Danmark. Så snart bär det av hem till honom. Då ska jag fortsätta min hårdträning i sång, jag ska fan i mig få till det :) Nu sitter jag och tittar på gamla bilder och jag inser att jag måste färga min utväxt igen (det tror jag verkligen att ni ville veta ;) Iaf, sådana bilder ger mig beslutsångest. Här hade man ju to.m lugg. Ackack, det kommer inte igen. Då gjorde jag ett misstag, klippte av mig mitt långa hår och klippte upp det så otroligt mycket. Men nu, nu börjar det arta sig igen. Börja bli som förr, me det är fortfarande en bit kvar. Men det växer. Tur att mitt hår växer snabbt.

Ett inlägg om mitt hår. Fan vad kul, right? ;d Det är faktiskt söndag..

image456  
Såhär blondt är perfekt. Tkr jag. Så nu ska jag färga det tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0