desperat hjälp!

Då sitter man här igen då. Nu framför Nath's dator. Hon och dem andra är på avslutningsmiddag typ medans jag sitter här hemma och råchillar.. Åt nyss mat, mästerkocken Hanna här förstår ni. Det blev mestadels avokado. Smaskigt vill jag lova. Var också hemma förrut lite, postade brev och kikade på sakerna min snygga lillasyster köpte förrut. Ni får bilder på det senare!

image373 Ni ska bara veta vad kär jag blivit..


Jag har panikens panik just nu. Jag skulle behöva hjälp ifrån er. Nu är det så många läsare att åtminstonde några av er säkert har något förslag :) Det är nämligen såhär, jag är i desperat hjälp efter en låt. Eller flera, högst 3. Det kan vara nästan vilka låtar som helst! Men det ända är att jag måste kunna sjunga dem. Det kan tyvärr inte vara några Christina Aguilera, Mariah Carey, Whitney Houston, Celine Dion eller Leona Lewis låtar eller sångerskor åt deras håll. Haha, vad klurigt det blev. Gärna ballader eller snabba och helst höga toner. Jag ber er, jag behöver verkligen hjälp! :) Även fast ni inte är säkra, släng bara av er en kommentar, en bra låt ni tycker om kanske! Jag uppskattar det så otroligt mycket! Snällla :):) ..

Sen måste jag be om ursäkt för en annan sak. Alla kommentarer jag får, blir hur glad som helst av dem, uppskattar dem så! Men jag har tyvärr inte tittat på de anonyma kommentarerna på den senaste tiden för att förrut fick jag bara tråkiga kommentarer som ni säkert förstår inte är så roliga att läsa. Men nu när jag kikade igenom insåg jag att det var så många mer positiva än negativa och jag ber så mycket om ursäkt för det. Det är främst därför jag inte svarat på era frågor. Jag lovar att jag ska titta igenom dem nu så jag kan svara på er. Jag har absolut full respekt över att ni inte vill ge ut namn. Så jag ber som ursäkt! Nu vet ni varför :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God damn you are beautiful med chester see
a drop in the ocean med Ron drope är grymt fina låtar som jag tror du skulle kunna sjunga skit bra :D

2008-05-02 @ 20:05:32
Postat av: Anonym

Jem- Maybe I'm Amazed !
riktigt bra tycker jag älskar den verkligen. den är med i The OC :)

2008-05-02 @ 20:35:46
Postat av: M

i need a hero - jenny saunders
don't stop beliving - journey

2008-05-02 @ 21:36:24
Postat av: Anonym

jag lyssnade lite smått på dig på youtube, grymt bra röst. Skulle tycka det vore fint med någon Kelly clarksson låt :)

2008-05-02 @ 21:40:12
Postat av: Lina

Love Song - Sara Bareilles

2008-05-02 @ 22:05:17
Postat av: Anonym

a dropin t he ocean :)

2008-05-02 @ 22:18:33
Postat av: Anonym

can you feel the love tonight eller circle of life med elton john (dom från lejon kungen)

2008-05-02 @ 22:29:25
Postat av: Anonym

empty room-sanna nielsen
no one-alicia keys
lite likt dom du inte kunde ta kanske,,men bra är dom =)

2008-05-02 @ 22:31:13
Postat av: Anonym

Jose Gonzalez - Heartbeat
Seal - Amazing
Seal - Kissed from a rose

:)

2008-05-03 @ 01:41:50
Postat av: Anonym

life is a flower- ace of base

2008-05-03 @ 08:33:19
Postat av: Anonym

A thousand miles
From this moment, shania twain

2008-05-03 @ 10:05:42
Postat av: Anonym

Det här måste vara idol Hanna! Jag ger mig inte :D För på idol vill man inte sjunga sånna där mäktiga låtar, eller hur? ;d Men förutom det så skulle du sjunga "There can be miracles" riktigt bra! Eller så göra om "Drops of Jupiter" till den egna version för då skulle åtmistonde jag bli tårögd ;d Lycka till iaf!

2008-05-03 @ 10:45:30
URL: http://linajosefinberg.blogg.se
Postat av: Hanna

tack så mycket alla! hjälper jätte mycket! :D
Lina lilla D; det här är inte idol, på idol VILL man ju sjunga starka låtar för attr visa vad manhar ;)

2008-05-03 @ 11:59:00
Postat av: Anonym

vad ska du ha låtarna till ? ;D

2008-05-03 @ 13:16:41
Postat av: Anonym

vad ska du ha låtarna till ? ;D

2008-05-03 @ 13:16:55
Postat av: annie

shara - i remember love (kanske inte heter så, men typ)

2008-05-03 @ 17:33:11
Postat av: Anonym

sarah*

2008-05-03 @ 17:33:45
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=2-q0i7NAII8&feature=related - väldigt bra

2008-05-05 @ 09:56:42
Postat av: .

eftersom jag då är musik galen har jag väldigt många förslag till dig , hoppas du hittar nån du gillar :)

imogen heap - speeding cars
s club7 - have you ever
avril lvaigne - nobodys home
haley james scott - halo
nelly ft, Beyonce - i love you
kurt neilssen - never easy
cobie caillat - feelings shows
brad paisley - whiskey lullaby
takida - reason to cry
the last goodnight - pictrues of you
stacie orrico - more to life
vitamin c - friends forever
secondhand serenade - your call
sufjan stevens - for the windows in paradise
bonnie tyler - turn around

2008-05-05 @ 16:21:50
Postat av: h

sarek - genom eld & vatten
sara löfgren - som stormen
hero eller when you belive - mariah carey
amy diamond ?
himlen i min famn - carola
cascada - truly madly deeply / reason / miracle
emilia - var minut
shirley clamp - i dina ögon / när kärleken föds ?
ronan keeting - when you say nothing at all
velvet - mi amore
eric clapton - tears in heaven
rihanna - cry
roxette - it must have been love
elliot yamin - wait for you
enrique iglesias - i can be your hero

massa förslag på låtar jag gillar , du kan ju alltid kolla :)

2008-05-18 @ 17:26:28
URL: http://ehiiwwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0