dagen

Hej alla!
Bloggen har inte gått att uppdatera på hela dagen, därav den dåliga uppdateringen. Just nu sitter jag och pratar med Petter i tellen, annars gör jag inte värst mycket. Min dag har gått ut på att plugga mestadels och att sitta utomhus och glassa lite sådär.

Var och sjöng på begravningen förrut, tidigare idag. Det gick jätte bra, men det var väldigt sorgligt. Begravningar är aldrig riktigt roligt. Sen blev det skola, hade bara en och en halv lektion och sen gjorde jag bilogi provet. Aja, jag behåller i alla fall mitt VG. Sen var jag ute och gick på kvällen med moder.

I morgon ska jag leka med Petter, min bortsprungna pojkvän! Han som tränar varje dag i veckan. Sen ska vi också träna inför fredag. Det här blir ett litet konstigt inlägg eftersom det är lite svårt att prata i tellen samtidigt, l speciellt om den andra i luren hackar på en ;) Sov gott!

image433
Suttit på balkongen hela dagen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0