carro och hanna dag

Tjena mors!
Min dag har gått ut på att plugga. Jag har som sagt sjukt mycket i skolan nu så man måste kämpa inför det sista. Dock har jag varken lust eller ork, i alla fall inte till mitt matteprov i morgon. Jag är nämligen riktigt dålig i matte och jag har inte lagt ner någon värst tid på att göra något åt de. Men jag får väl göra mitt bästa och se hur långt det räcker.

Efter skolan åkte jag och Carro och solade. Sedan bar det av till bibblan för att plugga och nu sitter jag här. Ska snart ta mig något gottit att äta. Varenda själ behöver mat, dvs jag likaså. Sen ska jag kika Girlicious, superbien! Och sedan ta mina böcker och börja plugga, igen. Puss!

image465

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0