back on track

Ibland vill jag bara skita i att plugga, komma helt oförberedd  till ett prov och sitta helt stilla. Inte röra pennan eller något. Gå ut först ur klassrummet och bara skita i provet. Det kommer nog aldrig hända. Men jag känner verkligen så ibland. Anstränga sig för någat man helst vill dö på. Inte min grej. Tyvärr är jag den som pluggar och den som sitter kvar längst. Som ni kanske förstår går inte mitt pluggande så bra. Jag ska ta en paus nu och titta OTH, sen ska jag ut och springa. På tal om det. Min lilla "diet". Den tog ju slut l för två veckor sedan, men jag fortsatte som sagt. Tills en vecka tillbaka. Jag var väldigt lycklig för en vecka sedan och lycka leder till lycklig mat vilket inkluderar onyttigheter. Jag har dessvärre inte ätit så jätte nyttigt. Eller, absolut inget godis, men lite snacks har det blivit och lite glass. Men absolut inte som förrut! Så jag har verkligen dragit ner på det. Men nu blir det ändring igen, ska börja om och äta nyttigt och motionera som förrut. Jag lyckades ju utmärkt, vilket ingen av mina kompisar trodde jag skulle. Så nu blir det nyttigt igen. Någon som känner som jag? Lite press inför i sommar? ;p

image415

Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

Men ja hanna ! ja har fan vart sjukt nyttig denna vecka :O . druckit you knooowww :D !!!

2008-05-09 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0