USA

 
Jag och mamma var två överlyckliga själar när vi hämtade upp Julia från skolan samma dag vi kom till L.A. Firade med att kramas, se deras urfina lägenhet, äta en god middag och dricka vin!
 
 
 
 
Andra dagen bestämde vi oss för att käka på Urth Café som vi hört så mycket gott om. Och ja, gott var det!
 
 
Jag blev helt kär i L.A redan första dagen. Sån jävla magisk stad alltså.
 
 
 
De första dagarna hade vi ganska så bra väder, trots att det är vinter i L.A nu. Passade på att låta solen värma våra små bleka kroppar.
 
 
 
 Besökte Venice som de turister vi var och betraktade alla spännande människor! Gick på stranden, strosade och åt lunch. Så vackert!
 

 
När man har semester får man dricka vin både innan, under och efter maten. Haha!
 
 
Åt så mycket god mat! Här under en lunch i Santa Monica.
 
 


 
 
 Alltså hur vackert?
 

 
En utav alla fantastika middagar.
 
 
 
 
 Jullan bestämde sig för att visa mig L.As nattliv! Behandlades mer än väl som ni kan se. Så fantastiskt, galet, spårat och sjukt kul! Mindre kul att jag blev så pass full och tappade mitt pass (paniken) och plånboken.

 
 
 
Mamma och jag ville se så mycket som vi bara kunde, här i Montana, en del av Santa Monica. Ett utav mina favoritställen. Här vill jag bo.
 
 
Blev en eller två koppar kaffe under våra promenader och shoppingrundor.

 
 
 
Bjöd Julia på nya naglar!  Mamma gjorde fossingarna och vi fick glammiga tassar. Körde på spetsiga svarta. Trivs bäst med en enkel färg på naglarna.
 


 
En dag var vi tvugna att åka till San Diego för att fixa provosoriskt pass till mig (haha ja jag vet...) och fick se ännu mer av detta fantastiska land.
 
 
 
Mitt hjärta blev 20 år! Hon fick paket på sängen och strålande väder!
 
 
På kvällen åt vi på en mysig restaurang i Hollywood med ett stort gäng härliga människor!
 

Avslutade natten med ett brakfirande.
 

Trey Songz var där och var snygg.
 

 
 
 En dag hann vi med universal!
 
 
 Under en av shoppingrundorna passade vi på att njuta av lite frozen yoghurt. Min med massa choklad i såklart. Dör för chocklad.
 
 
 
 Sista kvällen åt vi på cheescake factory och sa hej då till Jullan. Njöt av den fina utsikten i Marinan och tog vara på sista tiden.
 
 
Bara en liten bråkdel av bilder/allt vi gjort men tänkte inte tråka ut er med för mycket. Åh, vad jag älskade L.A! Vet inte vad mer jag ska säga. Bara så himla fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Angie Skarenstedt | NYC

Ser fantastiskt ut! Förhoppningsvis tar min roommate som är där ifrån mig dit inom en snar framtid och visar mig runt :)

2014-03-04 @ 04:48:19
URL: http://skarenstedt.com/
Postat av: johanna

ååååh vilken resa! vill också åka till LA!!!

2014-03-04 @ 11:28:01
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Madde

Snygg du är! Är det ditt riktiga hår eller lös?

2014-03-06 @ 20:50:43
Postat av: Hanna

aaaah fan vad du motiverar mig till träning kvinna, har gått upp ca 6 kg här i staterna och försöker gå ner det nu, inte det lättaste med all den mat (som du märkte i LA) som finns här. Men en kik in här och jag blir pepp!!

2014-03-08 @ 04:39:20
URL: http://ljunggrenhanna.blogg.se
Postat av: Modemix/Sheima

Fasen vad kul med en bildbomb :) du är gorg!!! så fint hår och din kropp, herregud. SNYGGO

2014-03-09 @ 14:30:27
URL: http://modemix.se
Postat av: Anonym

Vad pluggar din lillasyster i LA? :)

2014-05-10 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0