TODAYS WANTIES

 
På senare tid har jag börjat klä mig i ljusare toner. I vanliga fall är det mest svart, grått och vitt som gäller den här tiden på året. Är väldigt entusiastisk till våren och alla dess härliga färger, material, paljetter och mönster och kan knappt vänta tills det är dags! Tills dess börjar jag sakta men säkert klä mig mer i pasteller, paljetter och mycket smycken. Tycker att riktiga statementsmycken gör sig så snyggt till en vardaglig outfit och får mig att känna mig både mer chic och fräsch, vilket jag precis är ute efter.

Kommentarer
Postat av: Modemix/Sheima

superfint!

Svar: tack finis!
Hanna Westman

2014-01-19 @ 17:20:11
URL: http://modemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0