INTERIOR INSPO

 
 

 
 
 
 
 

 
Jag älskar att göra om hemma! När jag kommer hem från Kreta så ska jag visa er våran lägenhet lite ordentligare. Vi har varit väldigt långsamma när det kommit till att få iordning här hemma. Vi har köpt allt, men att borra och hänga upp saker har tagit sin tid. Men snart så! Jag är väldigt inne på att blanda olika material just nu. Trä, koppar, metall, glas, guld, silver os.v. Och så har jag insett hur mycket fräschare och gladare man blir av ett stycke natur hemma! Lite blommor som luktar gott och ser fint ut är ju helt oslagbart. Ska iväg och köpa lite nu bara för det, och fira med lite vin tillsammans med världens bästa kollega, för nu har jag semester!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt med semester! Blommor livar verkligen upp hemmet!

2013-06-19 @ 18:05:22
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se
Postat av: johanna

LOVE IT!!

2013-06-19 @ 23:46:37
URL: http://tigermysig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0