TODAYS

 
Kappa // MITS (Solo), Shorts // Romwe, Jeansskjorta // H&M

Först och främst, jag lovar att bli bättre här! Semestertider ni vet.. Iallafall! Denna helt fantastiska kappa köpte jag idag. Har kikat på den länge men aldrig slagit till. En svart tjockare kappa ska införskaffas närmare hösten, men just nu kände jag att det är för tidigt för en sån och då passar ju denna helt perfekt. Lite för varm en sommardag, men perfekt framåt kvällen och den kommer även funka framåt tidiga hösten. Tycker att beiget och denim är så snyggt tillsammans!
 

 
 
 
 
Sedan har jag faktiskt införskaffat mig ett nytt objektiv! Kan vara det bästa/smartaste köpet på länge. Jag har mitt kit-objektiv och även mitt 85mm objektiv. Men när jag ska fota mig själv (som dessa bilder) inne i vår lägenhet, eller i trånga miljöner så är 85mm HELT hopplös. Mitt huvud kanske kommer med men sedan tar det stop, och kitobjektivet är bara dåligt. SÅ jag köpte mig ett 35mm så jag kan ha med mig kamera överallt, jag kan fota nära, det är ljusstarkt och jag kan ta kort i trånga utrymmen. En helt fantastisk glugg! Så nu kommer ni få se många bilder framöver. Ska fota som en galning, både till vardags och outfits!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Hanna!
Hur är storlekarna i den kappan? Vad kostade den?
Hoppas du har en jättefin dag!
/Anna

2013-07-26 @ 16:15:42
Postat av: MyzaaN

så snygg du är :D

2013-07-30 @ 13:56:22
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Originalet

Åh vad fin den var.

2013-08-02 @ 09:22:58
URL: http://originalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0