O.P.I

Nailpolish // O.P.I
 
På det senaste har jag testat på lite dyrare nagellack. Har tidigare bara kört på budget varianterna och tyckt dom funkat bra. Nu däremot kommer jag nog inte köpa ett nagellack från te.x. depend igen. Har testat på OPI, Essie och Chanel och bland dessa är nog OPI min favorit. Skillnaden mellan budgetlacken och de lite dyrare är väldigt stor tycker jag. Bättre pigment, färgen sitter längre, penseln är större och det enklare att applicera. Klart värt att lägga en liten extra slant på ett bra nagellack. Vad tycker ni? Håller ni med mig?
 

Kommentarer
Postat av: lisawho

Håller med! Är dock för snål haha. Men ska köpa ett bra baslack nu då det är det enda jag använder ändå :)

2013-07-05 @ 18:21:44
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Postat av: josefine

Håller absolut med! :)

2013-07-06 @ 10:56:45
Postat av: MyzaaN

så snyggt =)

2013-07-06 @ 22:30:58
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0