IN LOVE


Något jag absolut inte kan få nog av är just skor. Vinden är överfull av mina skor, så jag har faktiskt lagt ut endel på tradera. Bla. mina JC lita! Inte alls så många som jag borde lagt ut, men jag har så svårt att slita mig ifrån skor. Men nu har jag lovat mig själv att ska några in - ska några ut! Och nu har jag lagt beslag på dessa fina ifrån Zara. Skokärlek vid första ögonkastet!


 
Har länge varit ute efter ett par snörade skor och trots att Zara kanske inte har världens bästa kvalité så kan dom design, utan tvekan. Tycker att många av deras skor är riktigt snygga. För dessa skönheter fick jag ge 695 kr tror jag, inte alls illa för ett par skor!

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad heter du på tradera? :)

2013-07-11 @ 15:39:41
Postat av: Modemix/Sheima

snygga!

2013-07-16 @ 01:17:55
URL: http://modemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0