FALL 13

 

last pic: emsedge.elle.se
 
Jag är som sagt sinnessjukt taggad på höst (bör nämnas att det enbart är i klädväg, haha) och ser fram emot en ganska så rolig en! Balmain visar ovan sin kollektion som över lag består av skinn, guld, silver, markerade axlar och midja, angora material och stora byxor. Tycker alltid kollektionerna är fantastiska och jag själv kommer köra på just mycket skinn, guld, angora och markerade axlar. Andra trender jag kommer ta efter är rosa, beige, vippiga kjolar, stora kappor, pälsar och denim som alltid följer med mig. På tassarna i höst syns mycket guld, riktigt fräckt tycker jag. Andra bilden är mina guldiga sandaler jag köpte på Kreta, kommer använda dom hela sommaren och så lång tid det går. Men när höstskorna börja trilla in kommer jag nog hålla mig till de klassiska svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0