BEST BUY EVER

 
Skinnjacka // HM New icons

Godmorgon finisar! Flera av er har frågat om min skinnjacka och här är den. H&M, 1600 :- ifrån deras kollektion New Icons. Tror tyvärr den sålde slut direkt, men kika på blocket! Mitt bästa köp någonsin utan tvekan. Jag har den JÄMT och nu har skinnet slitit sig sådär perfekt, jag verkligen tokälskar den. Annars då! Hoppas att ni har haft en bra helg. Själv var jag på 30 års fest i fredags, var ledig i lördags och hade frukostdejt med syster vilket resulterade i ett ätande i 3 timmar haha! Hade så mycket gott och sedan var vi så trötta att vi bara låg inne och myste, kollade filmer och pratade hela dagen. Igår jobbade jag och på kvällen kom min älskade bästaste vän hem igen. Matilda och jag har varit utan varandra i 2 veckor nu och det har aldrig hänt sedan vi lärde känna varandra. Har varit så tomt utan henne så när hon kom hem igårnatt satt vi på balkogen och drack te och pratade igen allt vi missat. Så skönt att ha henne hemma igen, känner mig så hel då.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättesnygg jacka!! Vilken strl har du i den?

Svar: Tack! 36! :)
Hanna Westman

2013-07-08 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0