-


/ foundation estè lauder / solpuder mist stockholm / rouge makeupstore /
/ ögonskuggor smashbox, mist, sensai /


Kanske inte den mest smickrande bilden på mina ögon, men det var sjukt svårt att fota så att ljuset hamnade rätt. Gjorde iallafall ett försök. Får ofta frågor om mitt smink så tänkte visa lite vad jag använder mig utav. Jag älskar bruna sotningar av alla olika slag, så på bilden har jag tagit med mina favoriter när det kommer till bruna skuggor. Mist har jätte fina matta skuggor som har bra pigment och passar perfekt till vardags, men det jag använder mig mest av är paletten från Sensai och ögonskuggan från smashbox. Pigmenten är hur grymma som helst! Smashbox kommer jag definitivt att köpa mer utav, har några av deras borstar också och dom är med grymma. Tips tips!

Kommentarer
Postat av: IDASWARDROBE.com

Så fint med brunguldiga ögon, hade det jämt förut och påmindes nu om hur snyggt det är!

Vad använder du för mascara?

2012-09-18 @ 18:02:47
URL: http://IDASWARDROBE.com
Postat av: jennie

snygga bilder och snyggt sminkat!! :)

2012-09-18 @ 19:13:49
URL: http://www.nattstad.se/jenniee
Postat av: Johanna Djerf

Big fan av guldiga toner! :) Om det inte vore för att jag skrev en sminkblogg och vill inspirera lite mer så skulle jag nog haft de varje dag :)

2012-09-19 @ 16:34:58
URL: http://johannadjerf.spotlife.se
Postat av: K.

skulle du vilja skriva ut vad ögonskuggorna heter och inte bara märket? :)

2012-09-20 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0