upd.

Hej mina fina! Som ni kanske förstått så har jag "hoppat av" Stil. Har känt på senaste tid att jag inte har tillräckligt med tid eller motivation för bloggen, vilket resulterat i att jag inte engegerat mig lika mycket som dom andra tjejerna. Kände helt enkelt att jag gjort mitt där! Men jag tackar Sophie och alla inblandade för en underbar tid! I övrigt så tänker jag fortsätta att blogga, men inte alls lika ofta. Jag har inte den tiden över just nu eftersom att vi är i full gång med vår flytt (vi har flyttat in och det är heeelt underbart, lovar att skriva mer om det någon dag) och det är de jag måste prioritera nu. Jag kommer att fortsätta med mode då det ligger väldigt varmt om hjärtat, men jag kommer även att fota mycket mer och skriva mycket mer. Lite mer personligare helt enkelt! Ska fixa till designen här med så ska jag bjuda på lite inlägg framöver. Men jag har lovat mig själv att aldrig pressa fram något eller känna måsten, vilket jag gjort ett bra tag nu. Har mycket att tänka på i övrigt, så jag vill helt enkelt blogga när JAG känner för det. Så det kommer när det kommer helt enkelt, hoppas ni vill kika in ibland ändå! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

roligt att du fortsätter i alla fall! :) gillar din blogg!

2012-11-24 @ 15:41:18
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson
Postat av: Nathalie

Skönt att du inte ska sluta blogga alla fall:) Tror det blir mycket roligare när man inte känner att man måste blogga för någonannans skull.

2012-11-28 @ 22:05:01
URL: http://www.nathaliegustafsson.blogg.se
Postat av: Julia R

Vad kul att höra om flytten! Tittar gärna förbi ngn dag när jag är hemma :) Ta hand om dig. puss

2012-11-29 @ 10:11:15
Postat av: agnes

du är fin du, PUSS!

2012-12-03 @ 08:50:41
URL: http://agnesalmvarn.se
Postat av: Ebba

Hoppas du börjar blogga snart igen! Kram

2012-12-03 @ 22:11:12
URL: http://twoindividuals.blogg.se
Postat av: Hanna

Hoppas du fortsätter att blogga och ta kanske en bild till varje inlägg .. :)

2012-12-04 @ 16:56:46
Postat av: Jennie

Vad synd ! Hoppas att du kan blogga mer ändå ;)

2012-12-05 @ 22:40:22
Postat av: Jennie

Försök !

2012-12-05 @ 22:40:39
Postat av: Julia S

Va syynd , men försön bara ;)

2012-12-06 @ 11:29:19
Postat av: sofie

åh neej du har satt lösenord på träningsbloggen ju :(
Jag som just ställt en fråga om dina blå träningstights också haha!

2013-02-22 @ 08:42:52
URL: http://sofiehagman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0