i love you



Jag har världens finaste vän. Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur fin hon är. Ni vet hur det pirrar i hela kroppen när man träffar någon som ens hjärta slår lite extra för? Så känns det för mig när jag tänker på henne. Jag vet att vi kommer bli gamla ihop, hur vi kommer tajma in varandras första barn och hur vi kommer hålla det där pinsamma och minnesfyllda talet under varandras bröllopsdag. Det finns så mycket av olika kärlekar, men denna är oslagbar. Jag blir helt varm när jag tänker på allt vi gjort tillsammans och hur lycklig jag är när jag får vara med henne. Jag skulle inte byta det mot något.

Kommentarer
Postat av: sofie

har du dragit en vinnare i tävlingen :)?

2012-04-29 @ 23:08:24
Postat av: EMELIECATRINE

Så fint skrivet! Jag slår vad om att hon har en värld av ord som beskriver hennes vänskaps-kärlek till dig också.

2012-04-30 @ 01:16:33
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Sari

Underbar känsla! Har oxå en vän som jag känner så för, lyckligt lottad :)

2012-04-30 @ 20:46:18
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0