recension 1_borstar




1. Puderborste_ Lagom stor och lätt att använda, älskar den!
2. Rougeborste_Gillar vinkeln på den men lite för liten för min smak.
3. Foundationborste_Denna är verkligen super! Har haft två innan men antingen har de sugit åt sig för mycket foundation eller så har den inte "penslat" ut allt tillräckligt. Den här gör både och!
4. Ögonbrynsborste_Jag använder inte denna jätte mycket, utan bara för att jämna ut ögonbrynen innan jag målar på.
5. Ögonskuggborste_En vinkelborste som jag använder jämt, perfekt storlek och jätte smidig.
6. Ögonskuggsuddare_Kalla det vad man vill, haha, den suddar ut ögonskuggan perfekt och jag använder den jämt.
7. Eyelinerborste_Jag använder den dock som ögonbrynsborste, den funkar perfekt för det!
8. Ögonskuddborste_En hård pensel som fäster ögonskuggorna grymt bra. 
9. Eyelinerpensel_Har inte använt denna än då jag använder en eyeliner som redan har en pensel.

Överlag så måste jag säga att jag är grymt nöjd med borstarna! Använder nästan allihoppa. Har som ni ser på översta bilden flera borstar och nu har jag alla jag behöver. Fick även med en sminkväska som ni ser och den är helt perfekt. Så för 150 kr kan jag verkligen rekomendera detta!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snälla berätta vilken sida du köpt dem!? De verkar så bra och jag har varit på jakt efter bra borstar länge.

2011-09-18 @ 21:13:43
URL: http://ingb.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Haha, så trög jag är. Hittade det nu. Men tack iallafall! :-)

2011-09-19 @ 19:47:55
URL: http://ingb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0