mitt känslomässiga 2010







Underbara år, underbara nyårsafton, underbara mycket. Det låter så klyschigt att säga såhär, men det här året har varit det bästa året hittills i mitt liv samtidigt som det har varit det värsta. Det senaste halvåret har besked efter besked avlöpt varandra och det känns som mycket har nått botten. Samtidigt som jag på andra sidan aldrig upplevt så många lyckorus vartannat. Faktiskt. Det är så starka känslor som spelat så stor roll under det här året, vilket har lett till vart jag är idag och att jag lärt mig så mycket mer om mig själv. Som sagt, det låter verkligen klyschigt. Men de är så det är. Jag har världens mest underbara vänner som finns där i alla lägen, vi har gått igenom så otroligt mycket det här senaste halvåret vilket har lett oss till vart vi står idag. Jag har efter 7 månaders "dejtande" (ni har varit ganska så ovetande) fått världens underbaraste kille att kalla min och jag har världens mest fantastiska familj som betyder allt för mig.

Jag hoppas att jag får känna samma känsla i slutet av nästa år igen. Jag tror att man behöver möta motgångar för att känna på riktigt, riktig lycka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ovetande? haha man har ju fattat att du har en kille ;)

2011-01-02 @ 19:27:20
Postat av: martina

Grymt snygg klänning! :D vart finns den? :)

2011-01-02 @ 20:08:15
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

2011-01-02 @ 20:44:56
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Anonym

Marcus, eller vad? Förstod för läääänge sen! :)

2011-01-02 @ 22:08:31
Postat av: madeleine

Så fin du var! Och jag håller med dig. Man måste känna på motgångar innan man kan känna riktig djup lycka.

2011-01-02 @ 22:16:35
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv anonyma: kanske nu högst de 2 senaste månaderna som man förstått lite, men vi har träffats sen i juli. det/honom har jag aldrig skrivit någonting om förens bara ett litet tag sen.

2011-01-03 @ 00:46:36
URL: http://westmanshanna.se
Postat av: Anonym

berätta om honom! hur ni träffades och så? :d

2011-01-03 @ 01:22:31
Postat av: Anonym

hade inte du pojkvän då? jag menar om ni träffats sen juli, :S

2011-01-03 @ 19:25:12
Postat av: Anonym

svar anonym: klart jag inte hade. vi träffades inte lång tid efter Martin och jag gjorde slut, men jag hade inte pojkvän när vi träffades.

2011-01-03 @ 19:46:21
Postat av: Malin v

Du har annars fin stil och så, men så som du såg ut på nyår var inte sp smickrande för dig .. Att du var helt knallorange i fejjat och helt vit på kroppen var inte sypersmickrande heller..

2011-01-06 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0