three




Jag och Jullan sitter och kikar film, dricker te och tar igen lite tid. Idag har jag tänkt sådär alldeless för mycket. Eller? Kan man tänka alldeless för mycket? Det känns som att hur mycket jag än tänker och funderar så är det inte tillräckligt. Jag är en sådan person som brukar känna. Jag är en känslomänniska ut i fingertopparna men idag har jag inte känt. Idag har jag inte känt mig som en människa. Tom och livlös. Påmind för det som hände för 4 år sedan. Jag har tur som har så underbara vänner, familj och pojkvän.

Ta hand om varandra. Vi hörs imorgon (med en förhoppningsvis gladare Hanna!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är!

2011-02-18 @ 07:17:53
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0