dag 22, dag 23 & dag 24



Dag 22 – Det här upprör mig
Orättvisor, avundsjuka, opålitlighet, krig, mobbning os.v. Speciellt när folk dömmer. Jag har varit med om det i stort sätt hela mitt liv. Jag har träffat på så många människor som trott att jag varit si eller så men när dem lärt känna mig har deras syn ändrats. Jag hatar när folk dömer och försöker själv göra det så lite som möjligt.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Mina vänner, min underbara pojkvän och min fantastiska familj. Musik och skratt. Sång och glädjetårar. Jag mår bra när jag vet att jag ådstakommit något betydelsefullt för någon annan, även fastän det kanske bara är några fina ord.

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Självklart hemska saker, om någon som betyder mycket för mig har svikit eller bara när jag tittar på någon disney-film. För att inte prata om Rädda Willy, då gråter jag tills mina tårar tar slut. Eller när jag är glad. När jag gick vidare i Idol te.x, mina glädjetårar tog aldrig slut. Det fanns liksom inget stop.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Varje gång du skriver berör du. Älsakr att läsa detta!

2011-02-15 @ 21:04:49
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0