sneak a peak


/ väska_lindex / ring_cubus / handsmycke_indiska /

Här får ni lite detaljer på dagens. Ska posta hela outfiten sen ikväll! Köpte mig dessa ringar/smycken häromdagen. Handsmycken blev jag kär i direkt när jag såg det. 79 kr också, billigt och bra! Nu ska jag och syskonen iväg för att fira våran kusin som har kommit hem ifrån Norge för första gången på flera år. Ska bli så kul att träffa dem! Vi har lätt den roligaste släkten, ni skulle bara veta allt vi pratar och skrattar åt när vi ses. Vi blir som dagisbarn eller som ungdomar i puberteten. Sådär lagom sköna och helknäppa. Älskar det! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Louise

meh galet snygg sneak peak!



följas via bloglovin?

2011-12-10 @ 19:47:07
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: A

sjukt snyggt!!

2011-12-10 @ 22:14:30
Postat av: Selina

Handsmycket va grymt fint!



//Love Selina

2011-12-11 @ 02:17:06
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0