lite eftermiddagsmusik




Hej gullisar!
Bjussar på lite eftemiddagsmusik. Kom annars hem från skolan för ett litet tag sen
och nu sitter jag och kollar tv. Ska snart ta tag i lite plugg tänkte jag. Annars är jag
faktiskt på riktigt bra humör! Imorgon är vi lediga och allt känns ganska stabilt nu.
Jag brukar inte gilla stabilt, jag vill jämt att det ska hända saker, men nu är jag faktiskt
ganska så nöjd. (haha, varför ljuger jag för mig själv?). I vilket fall som helst så är
det underbart att vara ledig. Nu ska jag käka lite så hörs vi efter det. PUSS!

Kommentarer
Postat av: inger helén

du är så fin, så fin hanna

2010-09-20 @ 19:30:53
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0