breakfast




Jag säger godmorgon med lite frukost! Egentligen gick jag upp för flera timmar sedan
men kom hem för ett tag sen efter vår filosofi lektion. Så nu ska jag ta tag i plugget
som ska vara klart tills i morgon och så äter jag lite sen frukost till det. Kaffet har gett mig en
sjuk kick så får väl ta och springa ett varv runt kvarteret eller något innan jag kör igång.
Tvättat bort det lilla sminket jag hade och hoppat i mjukisarna med en filt runt mig har jag
också gjort för att göra det hela lite enklare. I vilket fall som helst hörs vi lite senare! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ser gott gott ut!

2010-09-01 @ 12:53:12
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0