bjussar på lite tankar (och en ursäkt för en dålig helg här)




Vilken bloggstar jag varit den här helgen va? Haha.. Tyvärr finns det ju mycket viktigare
saker än att blogga (ska man säga tyvärr?). I fredags blev det utgång, gryyyymt kul och i
går så jobbade jag 9 timmar, bakis som in i och hade en riktigt myskväll med mina tjejer.
Vi åt godis och fet pizza, pratade om allt man kan prata om inprincip. Vi blev så djupa att vi
helt plötsligt skulle börja analysera varandra, hur man är som person os.v Det är sjukt
hur olika vi är. Det är inte många saker som vi tycker eller gör lika. Men trots det går vi så
osannolikt bra ihop. Jag förstår fortfarande inte det där.. Men jag älskar det.

Idag har jag bara kollat film och varit äcklig (ska även fortsätta med det tills imorgon) så vi kommer
alltså inte höras förens då. Och så ska jag ska njuta lite av vad livet har att ge nu för tiden.
Jag har en underbar vän som jag inte träffar ofta men som jag pratar med varje dag och som jag
gjort det med de senaste 3,4 åren. Kanske mer. Han kommer hit med sin kompis nästa helg vilket
vi ser fram emot galet mycket! Sedan fick vi det mest fantastiska beskedet vi kunde fått förra veckan
(hemlis), vi åker vi till England om två veckor och någon vecka efter det åker vi till Göteborg. Vid
årsskiftet har vi ännu störra planer, dem lyder faktiskt lite så på att flytta hemifrån.. Och sedan
väntar balen, studenten och allt det där underbara. Livet på en pinne som Matilda skulle säga. Fan vad bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å låter underbart, kul o höra dina tankar =)

2010-09-26 @ 19:12:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så härligt hur man kan vara så olika men samtidigt klicka.

2010-09-26 @ 20:28:05
Postat av: Lisa Gyllander

från mig till dig, KLICK!

2010-09-26 @ 20:52:29
URL: http://lisagyllander.blogg.se/
Postat av: evelina

snygg outfit :D

2010-09-27 @ 16:27:55
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0