jag bjussar på mina absoluta favoriter




Jag har fullt upp med plugg så jag tänkte bjussa på mina absoluta favoriter. Ni frågar ofta efter min
spotify lista, men eftersom att jag är så trög vet jag inte hur man lägger in den. Så då gör jag såhär.

1. Let it be - the beatles 2. Like a rolling stone - bob dylan 3. Fix you - coldplay. 4. In the ghetto (svår att slå) - elvis presley. 5. Free fallin - john mayer. 6. Hurt - Johnny Cash. 7. Bridge over troubled water - simon & garfunkel. 8. Man in the mirror (världens bästa artist) - michael jackson. 9. Sittin on a dock of a bay - otis redding.

Gammalt är verkligen bäst.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Sounds good!

2010-10-03 @ 18:51:54
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym musiksmak!

2010-10-04 @ 00:26:48
Postat av: Anonym

högerklicka bara på spellistan och sen copy HTTP link sen klistra ba in på ditt inlägg, superenkelt ;)

2010-10-04 @ 15:55:54
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: Per

Klockrent!

2010-10-04 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0