förlåt, men ibland kommer livet emellan




Gullisar! Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera just nu, men det händer så mycket annat.
Igår hade jag iallafall spelning, vilket gick jätte bra. Direkt efter det tog jag mig till grabbarna
piff och puff för lite förkrök med en buns härliga människor! Riktigt go förfest måste jag säga.
På det blev det utgång och därför mår jag också som jag gör idag. Haha, jag fick mig en riktig
snefylla igår och därmed minns jag knappt ett smack av kvällen. Minns förfesten och när vi gick hem.

Sedan måste jag säga två saker.
1. Ni är så himla underbara när ni kommenterar mina texter. De bästa komplimangerna jag kan få
är dem ni ger för mina texter. Så tack så hemskt mycket, det värmer så otroligt.
2. Många frågar fortfarande om de "handlar om mig". Ja, det gör dem. Däremot är de flesta utav
texterna äldre känslor, då jag tagit dem ifrån min dagbok. Vissa av dem jag skriver i nuläget känns för
nakna att publicera. Även fast många inte förstår så känns det ganska så blottande med olika nya känslor.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Helt UNDERBAR bild.

2010-10-08 @ 23:33:30
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: steVe

GEEUZ!! Jag vill ha M.J lååt på video. Du är mitt sista hopp. Ställ upp för laget : )

2010-10-09 @ 02:21:00
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar den här bilden den ser så proffsig och moderiktig ut

2010-10-09 @ 11:56:06
Postat av: Julialinnea

vilken cool bild hanna! vad är der för musik du gör?=)

2010-10-09 @ 22:23:35
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se
Postat av: lovisa

Oh så himla fin!

2010-10-23 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0