and I'm home! fast jag skulle gärna åka tillbaka




And I'm back!
Jag är skruvad i huvudet efter resan på alla möjliga sett. Framförallt eftersom att vi blev inprintade de tre
magiska orden från starten (inte I love you dock, det hade varit mysigt) utan sorry, thank you och please.
Så nu när jag är hemma har jag varit lite extra trevlig och pratar gärna svengelska. Haha, trots att vi bara
varit borta i 5 dagar. Det har hänt så sjukt mycket och för att förklara resan med några få ord:
UNDERBAR! Fantastisk, händelserik, spännande, mysig, galen, ledsam, kärlek och vänskap.
Det har verkligen varit en så jävla underbar vecka! Åh, jag vill inte vara hemma.. Jag vill tillbaka NU.
Vi har varit i Chester, som kom att bli vårat lilla hem, sjukt mysig stad med massa bra shopping och
söta hus. Hotellet var grymt mysigt och jag och Agapi fick bröllopssviten så vi hade det extra mys, haha!
Dumma tanter var vi också med om, spelade teater och grabbarna gick in för det så pass mycket att man
nästan låg ner på marken av skratt. Felix visade hur man raggade på tjejer och vi åt 3-rätters middag
4 gånger under 5 dagar. Vi lyxade till det lite. Kort och gott, jag vill tillbaka! Tack för en oförglömlig resa!
(bilder kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Jill

åh nice! visa vad som följde med hem efter shoppingen då :)

2010-10-16 @ 16:50:16
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

England är helt enkelt alldeles alldeles underbart!

2010-10-16 @ 17:10:38
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: agapi

jag vill tillbakaa!!!

2010-10-17 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0