en kärlekslista kanske man skulle kunna kalla det


tog den från emma.

När går gränsen vid otrohet?
 Svårt att säga. Skulle nästan kunna säga vid tanken, men samtidigt som jag tycker att det är om man gör något fysiskt med någon annan. 
Är du romantisk? 
Skulle jag säga!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon som bryr sig, är omtänksam, har humor och som är självständig. Ganska så mogen skulle jag nog vilja ha med på ett hörn med. 
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Har gått och blivit ganska så romantisk av mig och så älskar jag närhet och kramar. Omtänksam och pålitlig. Har dock fått höra ett antal gånger att jag är för lite svartsjuk (kanske för att jag hatar när folk själva är det) och att jag är ganska lat.. haha, ingen nyhet!
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan lita på varandra.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Flera gånger.
Har du lekt med någons känslor? Tyvärr, men jag har aldrig menat att såra.
Hur många har du varit ihop med? Kan man säga 2 seriöst och en lite mindre seriöst? Haha.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Mitt senaste med Martin varade i 1 år nästan exakt och är det längsta.
Hur länge var ditt kortaste? På seriös nivå? Ett halvår. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är ganska så växlande, men det är väl alla. I grund och botten är jag däremot förhållandetypen. Att ha någon att somna och vakna upp med är det bästa som finns.
Är du en bra pojk/flickvän? Jag tycker det! Haha.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Det får ni inte veta. Nanana...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Kommer inte ihåg. Unga iallafall.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig i hela mitt liv.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat tror jag.
Hatar du ditt ex? Vilken? haha nej skoja. Verkligen inte. Jag tycker jätte bra om dem.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.  
När du vill ha någon, vad gör du? Visar att jag är intresserad på en simpel nivå. Komplicera inte till det!
Bästa raggningsrepliken?
 Finns det några bra? 

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
Hm. Inget märkvärdigt, en solnedgång och lite kyssar.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa måste jag svara då. Lilla pappi!

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
Dumpa honom. Och gråta.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?  
Haha dem som känner mig vet vad jag tycker om det här med giftermål. Jag vill nog göra det en dag. Eller ja, jag vill göra det.
Blir du lätt kär? Jag blir lätt förälskad, men har svårt för att bli kär.
Vad faller du för?  Självförtroende och självdistans. Jag tycker att det är jätte viktigt. Sen är även humor och ödmjukhet något väldigt viktigt för mig.

Vad är det mest avtändande du vet? FÖR självsäkra killar.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Jag tror det är viktigt att man har lite saker man kan dela med varandra, bl.a värderingar os.v Sen behöver man inte ha allt gemensamt. Lagom är bäst.
Har du fått ditt hjärta krossat?
 Ja, fast kanske på ett ganska så milt sett. 

Hur raggar du? Jag gillar blickar!
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Jag vill egentligen inte ha det, men det brukar hamna på typsikt svenska killar. Blonda/mörkblonda med blå/bruna ögon.
Vem var din första kärlek? Petter.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Tycker inte speciellt mycket. Upp till var och en! 
Vad tycker du om one night stands?
Om man känner för det, go for it.

Är kärlek allt i livet? Ja. Utan kärlek finns ingen lycka. Kärlek är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kan bara hålla med, kärlek är det bästason finns.

2010-11-12 @ 12:51:41
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kärlek är nog det absolut bästa eller absolut värsta som finns... beror helt på!

Ta hand om dig!

Kram

2010-11-12 @ 18:54:32
URL: http://twoindividuals.blogg.se/
Postat av: linda

Kärlek blir vad man gör det till:) kärlek kan vara magisk men samtidigt ouppmärksam.

kärlek är min vardag omringad av:)

2010-11-12 @ 21:36:37
URL: http://lindasliv.devote.se
Postat av: STYLE CRUSH

så härlig läsning :)

2010-11-14 @ 10:15:01
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0