so why am I with you right now


nya pics kommer snart.

Jag skulle inte sagt att jag skulle andas ut lite. Illa. Nu känner jag
istället VÄRLDENS press! Måste kunna en låt jävligt bra tills på tordag
och på torsdag har jag även Engelska redovisning och kursprov i Tyska.
Kom hem igår från Götet och har därför inte pluggat något. Men nu fokuserar
jag mest på finalen på torsdag så denna vecka kommer jag låta plugget
komma i andra hand.. Paaaaanniiiiik.

Iallafall, var som sagt på intervju hos East fm förut. Vilken härlig hög
dem är! Verkligen ett skithärligt gäng! Blev intervjuvad av Josefine och
sedan fick jag spela in lite saker. Haha, prata i radion sådär är verkligen
inte min grej. Om ni hör någon pinsam tjej som pratar då är det jag! Haha.

Kommentarer
Postat av: babby

Jag är SÅ glad att det går bra för dig! Du är sjukt duktig och förtjänar det verkligen!! Hoppas du vinner finalen!!

2010-05-26 @ 09:50:37
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0