what else could this be


columbine

Godmorgon babes! Såhär skulle det inte skada att kunna gå ut i va? I vilket fall som helst var jag uppe med tuppen idag fastän jag har sovmorgon. Vad har hänt med mig? Sov hos Martin så gick hem när han åkte till skolan för att hämta lite saker. Nu sitter jag alltså här och ser fram emot dagen. Nu blir det skola till 12, sedan ska vi tjejer ska en liten fika (hade hoppats på sol så man kunde ta fina vårbilder, satan!) och efter det blir de hem och plugga och ikväll ska vi på bio med klassen. MYS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag blev helt kär i shortsen.

2010-03-11 @ 11:07:46
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

så himla snyggt!

2010-03-11 @ 13:11:24
URL: http://eecederholm.se
Postat av: Karin

Hej Hanna!

Jag skulle vilja kontakta dig ang ett spännande mode- och bloggevent här i Linköping. Skulle du vilja skicka över din mailadress till mig så att jag kan skicka mer information?

/Karin

2010-03-11 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0