wasting your time


emsedge

Godmorgon babes! NÄSTAN såhär ser det ut hemma hos mig nu. Byt ut koppen till något större och så börjar vi närma oss. Idag har jag nya krafter och allt känns ganska så enkelt. Tror det beror på vädret, de är galet vad det kan göra. Iallafall! Idag var jag uppe med tuppen, nästan iallafall. Klockan 9 stod jag i köket och kokade te och nu har jag kikat runt på lite bloggar. Tänkte slänga in en outfitbild från fredags och efter det får ni bilder därifrån any moment.

Dagen kommer bestå av shopping. Jag och lillasyster ska traska runt på stan ett tag innan vi byter till pappa ikväll. DÅ blir det sång. Kanske slänger in ett sångklipp?! Nu ska jag kika lite film och njuta av solen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lollo

mysig dag det låter som!

2010-03-07 @ 10:06:44
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0